LingerieNieuws.nl

Nieuws en inspiratie voor de lingerie branche

Emma Roberts zonder Photoshop in lingerie

Emma Roberts zonder Photoshop in lingerie

Tegenwoordig kunnen we wel spreken van een echte hype: steeds meer merken laten Photoshop tijdelijk of voorgoed achterwege in hun advertentiecampagnes. En na de ‘gewone’ vrouwen is het nu blijkbaar de beurt aan celebs. Zoals bijvoorbeeld actrice Emma Roberts, die op Instagram een voorproefje gaf van haar fotosessie voor Aerie. Maar zijn we daarmee eigenlijk niet terug bij af?

Aerie, het lingerielabel van kledingmerk American Eagle, besloot vorig jaar om Photoshop te verbannen uit hun advertentiecampagnes. De campagne werd een groot succes, het label kreeg over de hele wereld applaus voor hun visie. En nu hebben ze dus Emma Roberts bereid gevonden om model te staan voor hun nieuwste lingeriecampagne.

Emma Roberts wil cliché doorbreken

Emma Roberts ook wel eens onzeker

Herkenbaar?

Emma Roberts is onder meer bekend van de serie Unfabulous en van tienerfilms als Aquamarine en Wild Child. Ze nam het aanbod van Aerie aan om het cliché van de perfecte zangeres of actrice te doorbreken, zegt ze zelf in een interview over de fotosessie. “Ik heb me eigenlijk nog nooit zo zelfverzekerd gevoeld tijdens een shoot, wat heel fijn is, want je hebt geen vangnet. Toen ik het resultaat zag, vond ik het fantastisch. Dit ben ik met kleding waarin ik me goed voel,” zei ze in hetzelfde interview.

Hoe fijn het ook is dat zelfs actrices en zangeressen zich onzeker voelen over hun uiterlijk – want dan zijn wij gewone stervelingen tenminste niet de enigen met dat gevoel, en het maakt de sterren ook meteen menselijker – je kunt je afvragen of we dankzij deze nieuwe campagne niet toch weer terug zijn bij af.

Slanke meid met zwoele blik

Want laten we wel wezen: als je de foto’s van Emma Roberts bekijkt, zie je toch weer een slanke, blonde meid met een mooie huid die met zwoele blik in de camera kijkt. Photoshop mag dan achterwege gelaten zijn, verder doet de campagne toch wel erg denken aan de meer traditionele lingeriecampagnes waarin de hoofdrol is weggelegd voor de perfecte vrouw… Wat vind jij? Praat mee op de Facebookpagina van Lingerie Nieuws!

Meer over dit onderwerp