LingerieNieuws.nl

Nieuws en inspiratie voor de lingerie branche

3 lessen in succes van lingeriemerk Marie Jo

Marie Jo: Fashion Brand of the Year

Lingeriemerk Marie Jo won vorige week als eerste de titel Fashion Brand of the Year, tijdens de uitreiking van de allereerste Belgian Fashion Awards. Daarmee gaf het lingeriemerk 23 andere populaire Belgische modemerken het nakijken. Wat maakt Marie Jo zo succesvol? En wat kun jij daarvan leren? Het antwoord op die vragen lees je natuurlijk bij Lingerie Nieuws!

Foto: Marie Jo

Natuurlijk, Marie Jo heeft de titel vooral gewonnen dankzij hun product: lingerie die er mooi uitziet, lekker zit en je zelfvertrouwen een boost geeft. Maar wie dieper graaft, ontdekt nog 3 succesfactoren die het merk zijn grote populariteit geven. En die factoren kunnen jou ook helpen om succesvol te zijn. Of dat nu in je carrière is, in je gezinsleven of in je hobby. Ben je er klaar voor? Dit zijn de drie lessen voor succes van de Fashion Brand of the Year!

Omarm je vrouwelijkheid

Heb je het gevoel dat je vooral op je looks wordt beoordeeld, en dat je talenten en kwaliteiten minder worden gewaardeerd? Dan kun je je daar natuurlijk tegen verzetten. Bijvoorbeeld door je vrouwelijkheid zoveel mogelijk te verstoppen en heel erg je best te doen om je talenten en kwaliteiten te laten zien. Maar waarom zou je eigenlijk? Marie Jo bewijst dat je juist met het omarmen van je vrouwelijkheid heel ver kunt komen. Hun setjes zijn gemaakt om verfijnde verleiding uit te stralen, en daar hebben ze al bijna veertig jaar succes mee!

Marie Jo: Fashion Brand of the Year

Volg je passie

Succes bereik je in de meeste gevallen niet van de ene op de andere dag. Marie Jo timmert al ruim drie decennia aan haar succes. Je moet dus een lange adem hebben. En dan is het wel handig als je ook iets doet wat je echt leuk vindt. Want dat maakt het makkelijker om door te bijten als het even tegenzit. Iedereen die weleens een setje van Marie Jo heeft gedragen, zal beamen dat de passie die de makers van deze lingerie voor hun werk hebben, duidelijk zichtbaar en voelbaar is in de looks en pasvorm van de setjes.

Hou je doel helder voor ogen

Al sinds de start wil Marie Jo vrouwen inspireren en empoweren met lingerie die luxe en comfort combineert. Dat was in 1981 nog niet echt een gebruikelijk doel voor een lingerielabel. Maar daar liet Marie Jo zich niet door uit het veld slaan. En dat heeft ervoor gezorgd dat miljoenen vrouwen dol zijn op de lingerie die het merk maakt, en er ook vandaag de dag nog graag wat meer geld aan uitgeven. Trek je dus niets aan van wat anderen van je verwachten, maar hou je doel helder voor ogen en vaar je eigen koers, dan volgt het succes vanzelf!

Marie Jo lingerie kopen?

Ben je geïnspireerd geraakt door de succeslessen van Marie Jo? Wil je kennismaken met de lingerie van de Fashion Brand of the Year? Dat kan! Kijk bijvoorbeeld eens naar de Marie Jo collectie van Van der Linde.

Meer over dit onderwerp